GOD MORGON TYP..

Gah, är jättetrött. Låg inne på på overnaturligt.ifokus.se hela natten. Very interesting. Skickade in några bilder som jag bad en medial snubbe avläsa, och det stämmer typ allt. Bild på mig, Keela osv. (djurtelepati b.la)
En annan sak också, som det finns möjlighet att det stämmer, men avvaktar lite med det ett tag. Men hoppas.

Jaja, ska dra mig mot skolan nu. Dricka lite energidryck innan först typ.. Men mjo, måste komma ihåg att ringa till soc också. Ska fråga om man kan boka ett möte. Ska se om jag kan få aktivitetstillägg, eftersom jag bor med min pojkvän som endast har inkomst och nu är 18 osv. Tror det ska gå. Vore ju gött med 3-4000 till i månaden bara sådär liksom! 

Jaja, ska sminka mig lite och sånt roligt nu. Heydo.


.. blir nog att behålla det svarta håret också. säkrast så. det är nog lite mer..jag?


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0