HALVSOVER I SOFFAN

Hello igen.. Kom hem från mina föräldrar för en stund sen. Varit ute och gått med hundarna i höstmörkret, käkat hamburgare + pommes och bara myst typ. Men nu är jag hemma i lägenheten igen som sagt och jag har kastat av mig diverse kläder och bäddat ned mig i soffan med både täcke och kudde. Tror jag sover här i natt.. Johan snarkar så sjukligt mycket, så det går fan inte att sova i samma säng alltså, haha! :(

Jaja, nu har vi ju i alla fall en skön soffa, så det är inte hela världen I guess. Lite ensamt kanske. Fast Keela brukar i alla fall göra en sällskap i andra änden, haha! Jaja, får se hur jag gör med den saken.

Nu ska jag hälla upp en glas nyponsoppa och kolla lite tv innan darling kommer hem. Se en film tills dess kanske. Nåt förslag? Inge skräck. Pinsamt kassa allihop. Puss på er.


bordstennis

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0