HÅRFÄRGNING + PIZZA

Älskling har kommit hem från Stockholm och vi har dragit fram lite julpynt här i lägenheten, så stämningen är väl lite bättre iaf. Ett plus är ju att det kommit lite snö också! :D Vi har även 13 månader tillsammans idag som pricken över i:et.. ♥

Jaja, nyss färgat håret och käkat en massapizza. Onlinepizza.se är faktiskt bland det bästa som finns på söndagar! :D Forsätter i alla fall att vara svarthårig som sagt.. I alla fall som det ser ut nu. Har inte råd med avfärningar och massa färger till löshår and so on. Sen tror jag nog att svart är mer jag. Alltid varit så liksom. Skulle känna mig jättenaken utan det. Möjligtvis någon extreeemt mörkbrun färg någon gång i framtiden.. Dock svårt att få till den exakta färgen jag vill ha isfl..

Jaja, nu ska jag snuggla med Johan. Puss.




KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Josefin, OnlinePizza.se

Hej Michelle! Schysst inlägg, pizzorna ser riktigt goda ut. :) Varje vecka kommer vi att ha med olika bloggare som bloggat om OnlinePizza.se på vår blogg. Denna vecka har vi valt dig! Kolla in inlägget här: http://blogg.onlinepizza.se/?p=2992&preview=true



Tack för att du använder OnlinePizza.se!

2011-12-09 @ 10:48:20
URL: http://blogg.onlinepizza.se

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0