HMM ..?

Funderar starkt på att lägga ned nästan allt som har med dator att göra. I alla fall dra ned på det rejält. Ta bort nästan alla vänner förutom de närmsta på fb. Lägga bloggen åt sidan, och helt enkelt dra ned rejält på datasittandet, och skaffa mig en riktig hobby. Eller skaffa mig ett liv rättare sagt. Datorn tar upp alldeles för mycket tid av ens liv. Skulle jag dö imorgon skulle jag inte va speciellt nöjd vad jag åstadkommit hitills i livet och vad jag lagt ned mest tid på.

Nä. Funderar istället på att lägga nästan alla matriella beroenden åt sidan och lägga ned min fritid på något vettigare och roligare. Kanske börja på någon hundkurs eller aggility med Keela, skaffa en till hund till våren och koncentrera mig helt på hundarna. Träna och verkligen lägga ned tid. Träna mig själv också, komma igång. Och skita i det här. Helt värdelöst och patetiskt allting egentligen. Hela grejen. Bloggen t.ex. Varför läser man ens en blogg? Vem fan bryr sig om vad andra gör om dagarna egentligen? Konstigt. Allt är så ytligt. Och ändå läser jag själv bloggar. Borde nog sluta med det också. Åh. Ska skaffa mig ett liv. Måste.

Men kan väl inte.


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0