HÖRS IMORGON / RYGGONT

Gah, när man blir frisk från det ena så drabbas man av det andra .. :( Har haft ont som fan i ryggen nu i ca en vecka. (förra fredagen..) Och nu har det blivit värre. MYCKET värre. Bara idag så har det trippats upp med ca 6000% eller något. Nu på kvällen har det typ gått asfort.
Började liksom grina när jag fick böja mig ca 1dm för att sätta på mig strumpor alldeles nyss. Lika när jag var ute med hunden så gick jag som en gammal pensionär, minst sagt. Och typ stod o skrek på hunden att hon skulle sakta ner eftersom hon gick i sin vanliga takt, och jag kunde inte rycka till/hålla emot i kopplet för då kändes det som om ryggen skulle slitas itu. Gick och grinade som en bebis samtidigt också, Haha.. Tur att det var kolsvart ute så ingen såg mig .. :O
Åh, spelar ingen roll i vilken ställning jag ligger/sitter/står i, gör ont precis hela tiden. När jag rör mig gör det dock som ondast givetvis. Jag som hade tänkt gått runt sjön idag efter skolan och fixat massa andra saker. Men ah, eller hur. Tog ett kokhett bad också, hjälpte inte det heller.
Blää, hoppas det är bättre imorgon annars dör jag, seriöst. Gör så jäääävla ont just nu alltså.
Så mjo, hörs imorgon istället kanske, kan fan inte ens sitta vid en dator normalt.




KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0