JUST NU

.. och några x-antal timmar framöver. Har äntligen fått hem håret jag beställde från Tradera förra veckan. Kom lite sent eftersom jag glömt att jag skrivit mig på Johans adress nu, och inte satt upp lapp på dörren, ändrat min adress på tradera eller nånting. Men nu så! :D

Är iaf nöjd än sålänge. Men märks väl mer hur bra det är efter en vecka eller så.. Trenset är i alla fall ca 2 meter långt. Men har inte clips så det räcker till så långt, så ska försöka sy det dubbelt istället. Drygt att man inte har symaskin dock. Haha!

Aja, lite julmust och bra musik så..


Gamla håret vs nya.. Lite skillnad huh? Kolla t.ex topparna liksom. Aa ni kan ju gissa vilket som är vilket.




pretty damn långt om inte annat.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0