KLARTTT!

Typ.. Ah, tog "bara" 3 timmar att sy trensen dubbel + sy på ca 20 clips. Haha, jag sydde fel flera gånger så jag fick börja om liksom. Som vanligt. Fattar verkligen inte att jag fick ett G i syslöjd en gång i tiden, haha.. På ett läsår så gjorde jag en halv väska. Gjorde verkligen mitt bästa, men jag är väl helt enkelt kass. Hah.


Satt även och tryckte i mig alot of fett idag igen. Woho. Någon som vet hur man får stopp på sånt typ..?
Och nä, det är inte bara att sluta. Hum hum hum. Aja, nu ska jag ersätta detta skit med en skål med frukt och "sätta på" Beck. Och imorgon blir det plugg plugg plugg. Sen på torsdag eller/och i helgen blir det utgång hoppas jag! Är halloweenparty på etage. Det gillar man ju. Undra om man ska vara Jesus ännu en gång, hehe.



KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Anonym

vill du verkligen framhäva dina ögon, om du har typ bruna ska du använda dig av grön och lila ögonskugga. haha ^^

2011-11-03 @ 18:20:43
Postat av: mmmichelle

aa, tur att jag har blåa då.

2011-11-03 @ 18:46:51
URL: http://storstarksnygg.blogg.se/

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0