MÅNDAG OSV

 

Tänkte börja inlägget med att klaga lite, idag också: har inte sovit ett piss i natt. Sovit så jävla kasst i mer än en vecka nu. Vet inte varför. Men vaknar upp ca 10-15 gånger per natt, och liksom flyger upp ur sängen av någon anledning..? Vaknar ofta av att någon bankar på väggen ute i hallen också, liksom in mot sovrummet och att någon drar i och ur kontakter ute i hallen. Alldeles nyss så bankade något/någon i väggen precis bakom mig skithögt också, så Keela blev helt crazy och började skälla och morra.
-
Aja, är väl bara att vänja sig I guess. Har ju varit en hel del sånt ända sedan vi flyttade hit så. Gittarer som spelar av sig själv, lådor som flyger rätt ut, vattenkranar som sätts på av sig själv, folk som pratar med en i trapphuset men ingen är där, dörrklocka som plingar oavbrutet i 5-10 minuter utan att någon står där, skuggor i glas och speglar, steg i hallen, osv osv osv..

Jaja, gör väl inte så mycket antar jag. Inget som skadar så liksom. Förutom att jag sover dåligt ganska ofta möjligtvis..? Jaja, vet ju varför/vad dem vill och vet några av dem som är här iaf. Och är bara av bra anledningar! Så det är inget jag tycker är jobbigt. Snarare rätt tryggt. :D
-
I alla fall.. hunnit med skola idag, jätteroligt. Sen drog jag en sväng på stan med mig själv också, och handlade lite välbehövliga saker! Skor bland annat. Alla mina andra läcker in och sånt drygt.

 


nå pjucks från deichmann.. 150:-


värmeskydd/hålla-håret-platt-spray, nagellack, brun ögonskugga, sminkpensel


tshirt hm.. 149:-


vita sköna mjukisbyxor från hm.. 149:-


3 örhängen från ur och penn.. 78:- för allihop!


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0