MEMORIES 2011

Om ca en månad bara så är det ett nytt år. Igen. Och 2011 är ett minne blott.
Åren går verkligen bara fortare och fortare nu för tiden. Lite tråkigt. Känns som man verkligen måste ta vara på dagarna. För det är ju bättre att ångra saker man gjort, än saker man aldrig gjorde..! Am I right?


brorsans skolavslutning


way 2 much skitmat

.. satt troget på golvet brevid Ida i sammanagt 12 timmar medans hon gaddade sig..


scotts-spelning


scotts-spelning på galaxen i blge.




måånga myskvällar med mina älsklingar


träffade sara för första gången


och sara tatuerade sig osv


och vi köpte rödhårfärg och kastade i vårat svarta hår


alot of myskvällar/dagar på balkongen


Köpte min första  alldeles egna hund!!! (Ja, Johans också)




firade carro




drog iväg på ccw och slog upp tält på någon okänds tomt


åt godaste frukosten i mitt liv på långbryggan i rättvik








kunde äntligen göra min första tatuering


och min andra


och tredje


falukalaset


fäzt hos hanna




köpte ett nytt akvarium igen.. för 6e gången. haha.


busade med sara


scotts-spelning igen med Ida i hjortnäs


ett år tillsammans med Johan och flyttade officiellt hemifrån. Även om jag flyttade redan i december förra året.


klappade året första och enda hästnäsa


nostalgikvällar med Ida på flickerummet




halva idas tattoo klar..


massa kvällar i min och Johans sommarstugor.. åka båt, fiska, grilla osv


gjorde nåt i idas säng




massa mys morgonar på idas balkong med god mat, musik osv


började om gymnasiet från början för 3e gången


fäst


drog iväg på peace and love för tredje året i rad. Såg även volbeat för tredje gången


massa kvällar på etage.. sak noel bland annat


en hel del stekar-dagar på balkongen med sara + alot of eneridryck och elvislåtar som spelades högt för hela kvarnberget







KOMMENTERA HÄR!
Postat av: U know .

Awesome year babe <3

2011-11-26 @ 19:19:31

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0