MOT SKOLAN .. zZzZ

Gah, inte sovit ett piss i natt heller typ. Fast Johan inte snarkade. Haha. Har varit pisstrött hela dagen, och sen när man äntligen får/kan sova, då kan man inte somna?! Åh, jättedrygt. Sist jag kollade på klockan var den 04.24 :(

Aja, bra som man är så kom jag upp ändå! Ska först in på Ica och köpa "några" energidryck så man klarar av dagen. Har iofs bara en lektion, but anyway. Vill ju inte somna liksom.

Nu ska jag rusa till bussen!:D 


fick bli dessa franspjucks som jag aldrig använt typ.





Åh. Riktigt opepp. Vill tillbaka till sängen. Världens underbaraste säng, med världens varmaste och gosigaste täcke, och som pricken över i:et har jag mina älsklingar på varsin sida om mig. Men nä, så kul ska vi inte ha.
Nu ska vi till skolan på party. Ses.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0