NOTHING ELSE 2 DO

1. Är du singel? nejnej, sambo med världens underbaraste pojkvän så!
2. Är du lycklig? jodå.
3. Är du uttråkad? ja, annars hade jag nog inte gjort det här...?
4. Är du ledsen? njae.
5. Är du italienare? ibland.
6. Är du gravid? don't think so no.
7. Är du full? nä, så kul ska vi inte ha.
8. Är du en cooling? oftast.
9. Är du från Irland? lite kanske.
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? yesyes, så söta så!

skit
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? mja, vet inte..? 
2. Har du nånsin blivit sårad? Mjo, vem har inte vid det här laget?
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? säkert.
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne? när man var liten kanske.
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? yesyes, imorse halv sex :D
6. Har du haft en hemlig beundrare? om den är hemlig, så borde man väl inte veta..?
7. Är du kär? Ja! ♥
8. Vill du gifta dig i framtiden? maybe baby.

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek for god's sake.
2. Hår eller ögon? hfm... ögon tror jag. Johan har världens finaste ögon.
3. Katt eller hund? hund. gad damn.
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? "bästa vänner."
5. TV eller Internet? Internet. gah, tv finns ju på internet nu förtiden anyway.
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola.
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Både och. Beror helt på vad jag känner för just då.
8. Pengar eller lycka? Pengar är lycka. Nää, men lycka såklart.
9. Dag eller natt? jag är en riktigt nattmännioska, haha. Har alltid varit och kommer nog alltid att vara.
10. MSN eller mobil? mobil. Inte använt msn på flera år. Finns det fortfarande?

10 "Har du nånsin…"

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? haha nej.
2. Brutit ett ben? nope.
3. Gjort nåt du ångrar? Jotack, vem har inte det? Men sålänge man lär sig av sina misstag tycker jag väl egentligen inte att man ska ångra något.
4. Hoppat Bungee Jump? nej, that's for idiots.
5. Ljugit för någon du tycker om? mycket möjligt.
6. Ätit en hel tårta? Nej. Gillar inte tårta och sånt.
7. Gjort bort dig offentligt? Jorå. 
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Hahah, nej tack.
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja, haha. :( Katter, kaniner hamstrar osv. Väldigt gulligt. Grät till och med när min första guldfisk Cleo dog. Istället för att spola ner honom i toaletten som normalt folk så begravde jag honom i trädgården i en vattenfylld fryspåse. Har begravt en massa fiskar på det sättet. Har en stor fiskekyrkogård på baksidan hos mina föräldrar. Haha, tror inte dom vet det.
10. Velat försvinna? yeye, kanske.

skit
Vad såg du på tv sist? just nu, simpsons på tv6.
Vems blogg läste du sist? öh, dessies. haha.......
Vad åt du sist? potatis och bränd fisk. Kan fan inte laga mat. Men potatisen var najs. Inte ätit potatis på flera månader.
Vem pratade du med sist? Hanna på facebook, eller menaru IRL? Isåfall Johan imorse typ.
Vem ringde du sist? minns inte, men Ida ringde mig för en stund sen.
Vem messade du sist? Ida.
Vad läste du sist "bok"? jaaadu?
Vem pussade du sist? Keela. Och Johan ofc.
Vem kramde du sist? Samma som ovanför typ.
Vem bjöd du sist på något? Keela. Hon fick min brända fisk. Eller, ja.
Vad köpte du sist? jadu pizza och cola som vanligt.


tjena.

 


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0