NY DESIGN - IGEN

Eller, mja. Lite grann i alla fall. Allt det där rosa och lila kändes "lite" töntigt och var bara för mycket. Inte jag någonstans med andra ord! Haha nä, men den kändes verkligen inte rätt. Klassiska och kanske en aningen tråkiga färger som svart, vitt och grått brukar faktiskt bli snyggast.. Man kan ju exprimentera en hel del ändå faktiskt..!

Mjajao, inte gjort speciellt mycket idag annars. Skola, tagit en nap, åkt till hosjö, käkat pizza, glott idol, slappat framför datorn och pillat med design osv. Jättetrött fredag men skön på sitt sätt..?

Får se om jag stannar här imorgon också eller om jag drar mig hemmåt. Skönt under dagarna, men drygt på nätterna för det blir inte speciellt mycket sömn då Keela inte kan slappna av till 100% och bara springer runt och drygar sig, + att jag måste upp med hundarna 05.00, + att katten har börjat sovit inne om nätterna.. Och Keela är allt annat än van med katter. Så ah, kommer katten ner under natten och Keela märker det före mig, så blir det kaos.

Kanske drar med mig Ida hem till lägenheten och myser istället. Let's see!

en bild från slutet av förra året osv

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0