PARTY 2NIGHT

Ska fixa mig lite nu. Platta hår, smink och sånt. Inte bara att vara tjej när man ska ut heller.. Tjuvdricka någon cider ska man väl göra också. Hehe, har ju endå varit nykter precis hela lovet hitills, så det förtjänar jag faktiskt..! ;)

Jaja, senare i alla fall så kommer Lina och hämtar upp mig sen rullar vi mot Långshyttan för att hämta upp någon som hon kände typ, sen drar vi ner på stan för lite party all night long. Får se om det blir Victuscella eller Etage i vanlig ordning. Jag är nog glad vilket som tror jag..?

Jaja, vi hörs senare kanske. Ska käka lite till att börja med i alla fall..! Puss.


i mars detta år..


mhm, var ju det problemet också.



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0