SJUK, IGEN..?

Gah, är jättebra på att klaga känner jag. Men tror fan jag börjar bli sjuk ännu en gång. Hoppas det inte bryter ut rejält som förra gången.. Har sjukt ont i halsen, cptäppt i näsan så man knappt kan andas, och nu har jag varit yr som satan i flera timmar också. Drygt. Fått världens sämsta immunförsvar alltså..

Aja, nyss duschat osv. Ska sova nu. Sen imorgon är det skola, sen stan, träffa Linnea, fixa pengar, stan igen, fixa alkohol osv. Skiter nog i utgång imorgon dock. Drygt. Ska ändå dricka osv på lördag.. Räcker bra för mig.
Så drar nog med mig hunden till hosjö imorgon istället, så blir hon så lycklig så när hon för träffa sin pojk! :D 

Jaja, god natt folk! Ska upp tidigt imorgon så man hinner käka frukost, fixa sig osv utan att stressa..
Pussnattiosv.



hihi, gosfisa






KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0