SKRIVER MER IMORGON

Nyss smort in mig med brun utan sol (som förövrigt luktar skit). Och ska precis sätta igång med att måla naglarna i en röd ful färg (enda som inte torkat..), samt slå på ännu en Beck film i brist på annat. Och brevid ligger hunden och slår mig med en sko. Jätteskönt. Opepp på allt som har med livet att göra just nu. Vet inte varför riktigt. Kan inte sätta fingret på det. Men drygt är det i alla fall. Men blir nog bättre imorgon när jag får umgås med världens bästa Ida. Hon är en sån som alltid får en bra humör. Hon kan hon. Min Ida.

Happ. Nu ska jag slå på film och sova. Tjo.


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0