SÖNDAG!

Tjoho, gårdagen var helt okey! Blev först att dra till Långshyttan och hämtade några som Lina kände, sen in en snabbis på någon form av förfest, sen de sista två timmarna tillbringade vi på krogen. Slutade med att det blev Etage som vanligt. Haha.. :( Menmen, finns inte så mycket att välja på här i lilla Falun. Inte när dom har endast ca 1 till 2 krogar för små 18-åringar att vara på, haha! Glömde kameran hemma gjorde jag också, så inte en endaste bild får ni. Haha, men kanske lika bra det känner jag.

Jaja, sov till två idag i alla fall. Hela dagen borta typ, men jag kan säga att det behövdes..! Sen har jag väl mest tagit det lugnt i princip. Inte haft ork till annat liksom. Eller mjo, tog en långpromenad runt Tisken med Hanna, Angelica och Keela nyss i alla fall. Skönt..! :D

Resten av kvällen blir lugn lugnare, lugnast hemma i soffan med mina älsklingar. Det är verkligen något av det bästa som finns det. Blir att koka te, göra varma mackor, tända ljus och kolla på Gustavsson 3 tr, och Beck som går klockan nio på 4an som vanligt. A very cosily söndag helt enkelt!


Wupps, tänkte skriva en till sak. Men inlägget blev lite för långt. Tar det en annan gång.
Hörs.




KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Ida - only yours !!

snyggt linne ! :O varför har jag aldrig sett de? <3

2011-12-28 @ 20:03:04
URL: http://peachpeace.blogg.se/

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0