SSSUNDAY

Tjoo, blev inte mycket till inlägg igår såg jag nu. Haha, men orkade verkligen inte.. :( Hade inte sovit ett piss natten innan osv. Blev i alla fall att dra hem till lägenheten igen. Blev bäst så typ. Lagade mat och slappade i soffan framför lite diverse intressanta dokumentärer osv. Lina och Emma kom förbi en sväng också och hälsade på, var ett tag sedan man träffade dom så det var trevligt. 

Nu är det söndag igen och jag blir ensam hemma här med Keela tills inatt. Det suger. (Tänk om jag inte ens hade haft henne liksom..?!) Så ska försöka dra hit Ida en sväng och busa lite. Bästa bästa.

Vill färga håret också. Har en vidrig gråbrun utväxt i hela huvudet. Nasty. Men är så pank en människa kan bli, så jag antar att jag får gå runt såhär ett tag till. Uääh. Vet inte vilken färg jag vill ha heller. Svart eller mörkbrun/rött..? Svårt.


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0