STÄDA OSV

Hej igen, kom nyss in från en jävligt skön och behövlig promenad runt Tisken. Gick med mor och far, och båda hundarna såklart. Skönt! :D Dom hade även köpt med sig en påse mat till mig och Johan, eftersom det bara är han som har inkomst och betalar det mesta här hemma osv. Fick lite hamburgare, kyckling, makaroner, skinka, kryddor, stripes och annat välbehövligt..! :D Så nu blev man typ sugen på att ställa sig och laga mat igen.. Haha.
Nä, det har jag fan inte tid med. Nu ska jag "sätta på" lite bra musik i högtalarna, hälla upp ett glas med  och sätta igång att städa rubbet! (som vanligt..) Men jag klarar fan inte av att ha det stökigt/skitigt runt om mig. Blir typ deprimerad, jättestressad och på alltmänt kasst humör. Haha, och ändå ser det ut som skit dagen efter man storstädat..? Konstigt det där! Fast tror nog Keela stökar till mest faktiskt. Och ändå hjälper hon aldrig till och städar upp efter sig?! Dum hund.
Jaja, kanske slänger upp bilder på slutresultatet sen eller något, har väl aldrig visat lägenheten riktigt i bloggen tror jag..? Kanske inte är så intressant heller för den delen. Uhm, jaja, dags att köra igång. Tjo.

 


KOMMENTERA HÄR!
Postat av: emma

Hej michelle, du brukar ju ha skitsnygga o gulliga linnen, men varför visar du aldrig bild på dig med magtröja? du är jättefin med det o speciellt med din gaddning

2011-11-08 @ 19:45:43
Postat av: mmmichelle

Känns som att det är någon form av pilsk porrgubbe som skrev den där kommentaren.

2011-11-08 @ 23:02:52
URL: http://storstarksnygg.blogg.se/

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0