TORSDAG

Hey, blev lika seg dag som igår om inte ännu värre..? Allting är sjukt segt, långtråkigt och näst intill värdelöst. Precis allt. Finner liksom ingen mening med någonting i princip. Vill bara bajsa på allt. Allt allt allt. Eller i alla fall slå någon dryg jävel som förtjänar det. Som krydda på moset är jag fruktansvärt lättirriterad och nojig över saker jag inte borde. Menmen, alla blir väl extra deprimerade i denna skit årstid (vad det nu är.....?)

Aja! Imorgon ska jag i alla fall försöka pallra mig till skolan, gå in mot stan och köpa en flaska Absolut till kvällen. Ska nämnligen träffa Ida imorgon och ha en tjejkväll i mitt gamla flickerum i hosjö. Dricka massa grogg, bli lite småfulla, snacka skit, äta chips, beställa hem pizza, ta roliga fyllekort & filmer, snacka old memories samt framtidsplaner. Det ser jag fram emot. Var längesen nu. Igen. Du är bäst gumman. Den bästa tjejen som finns. Kommer alltid att vara. Fyfan vad jag saknar de gamla tiderna. Gamla oss. Gamla allt. Hatar att allt förändras och att livet går vidare. Gillar det inte. Menmen, jag vet precis vart jag har dig för det. Och det är väl det som räknas.



Huhu, sist vi hade fyllemyskväll. Nu ska jag äta kebab som älskling var gullig och köpte. Häydååe.







KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Ida

Men gumman då va du verkar negativ idag !! <3 aaaaaaaww du som är bäst !! Du är de bästaste jag har och någonsin kommer att ha !! Du å jag mot världen babe !! FörStår inte riktigt vad du menar med att Allt går åt fel/olika håll men oavsett vilket jävla håll livet går åt så kommer jag alltid att finnas vid din sida !! <3 jag kommer aldrig att svika dig, såra dig eller lämna dig , så tyvärr Michelle, ser ut som att du får dras med mig heeeeela livet ut å lite till dessutom ;) jag älskar dig min vän !! Alltid gjort å kommer alltid att göra <3 kan inte vara utan min andra hälft :') puss på dig gummsis <33 love u <3

2011-11-10 @ 21:59:59
URL: http://peachpeace.blogg.se/

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0