TORSDAG

Yeay, mår bra i ryggen idag. Eller mycket bättre iaf. Skönt. Hade bara en lektion i skolan också, så det var najs. Blev en runda runt sjön med hunden efter det, kallt som faan börjar det bli..!
-
Btw, drömde en randomsak i natt som senare var med på nyheterna när jag vaknade. Var liksom ingen riktig handling, fick bara upp några bilder, inte vem/vilka som var med riktigt så. Inte ens jag själv. Men drömmen handlade i alla fall om någon (för mig) randomgubbe som var "misstänkt" för något som ansågs olämpligt för hans postition. Det hade med vissa sexövergrepp-anklagelser att göra. I drömmen visade det sig att denna kille även var polis och hette Harald någonting.

Aja, sen vaknade jag. Fattade inte varför jag skulle drömma om det..? Gick och tänkte på det rätt länge. Haha. I alla fall, så ca en halvtimme efter jag vaknat så handlade ett nyhets repotage om en Vice Polisordförande vars namn var Harald som utredde sexanklagelser mot Wikileaks-grundaren Julian Assange. Vilket har blivit väldigt uppmärksammat och olämpligt...?

Hm, weird i alla fall. Varför drömde jag om det liksom..? Och innan jag ens hört talas om det.
Mjaja. Nu ska jag slappa lite till, sen blire hardcore cleaning.


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0