TORSDAG

Var helt cptrött imorse också, och av någon anledning bestämde jag mig för att skita i skolan och sova istället, då jag endå bara hade en lektion. Men klockan 07.35 kom jag på att jag måste dit anyway, eftersom CSN är lite smålack just nu.. :( Bussen gick dock 08.00, men jag flög upp ur sängen i första bästa kläder, håret i en toffs, på med ett drag mascara och run to the bus. Helt galet att jag hann. För att vara jag alltså. Haha!

Jaja, inte gjort mycket mer typ. Tagit en lång nap och myst med hunden. Ska spara de få krafterna jag har till helgen istället. Ska troligtvis ha en sleepover här i lägenheten med Sara och Linnea! ;) Lite chips och alkohol på det kanske. Tänkte passa på när älskling är i Stockholm hela helgen liksom. Blir nog bra. 


kramas lite med gummsan i sängen.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0