UNDERBARA SÖNDAG..

.. eller? Haha.. Fyfan är lite trött sen gårdagen alltså. Låg vaken till och från till sex på morgonen, och varierade att sova i soffan, golvet och i sängen. Haha. Faaast mår nog bättre än vissa andra tror jag.. ;) Hehe.

Jaja, kvällen var väl helt okey, kul och intressant (!!) igår. Även om det inte blev som det var tänkt, så.. Fanns det en mening med det också. Får göras om! :D Blev lite jagharaldrig-online, chattroulette, osv osv osv... Finns väl egentligen mycket att skriva, men vi håller det för oss själva tror jag! 

Vaknade i morse av att Linnea spydde inne på toan stackarn, haha.. Sen har det väl varit rätt lugnt. Kollat på sex and the city hela morgonen, käkat, druckit energidyck, snackat.. ah rätt lugnt helt enkelt..

Lite bilder;


Linnea, så jävla adorable hår alltså. Äkta och grejer


vaktvovven min


snyggsara, joråjorå




haha så jävla skum bild














HAHA, älskar bilden! Linnea var lite för full och skulle skära lime.. Skar sig givetvis i fingret rätt rejält.. Ni ser ju kniven i bakgrunden..? ;) 


okok










haha jag ser typ jätterädd ut












HAHA, dagen efter.. Pigga tjejer.


hahah! :D




aawh!

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0