ÄH, GOIN TO BED

Rastlös. Fruktansvärt rastlös. Ska försöka ta mig till badrummet och ta av mig allt spackel och kläder. Klä av mig så mycket skit jag kan helt enkelt för att sedan lägga mig i sängen och göra ingenting. Bara ligger där och njuta av det. Skönt.

Imorgon är det sovmorgon också, så det gillar man ju. Efter skolan ska jag hänga med Sara till hennes stall en sväng. Say whoot. Och kanske klappa hästar på näsan och sånt. Älskar hästnäsor. Och deras gigantiska bakdelar man bara vill klämma sönder. Eller ah. Missförstå mig inte nu. Heh?!!!!1!1!!!1½!!1!!!!!!

Uhm, jaja nu ska jag dra mig vidare. See u 2morrow.


aa, vi alla gillar toan som står där och gapar.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0