BLOGGTORKA.SE

Skojar inte. Har verkligen inget att skriva. Inget vettigt i alla fall. Eller har egentligen en hel del tankar, osv, men försöker hålla sånt utanför bloggen så gott det går. Då det troligtvis bara skulle skapa problem på ett eller annat sätt. Har en annan blogg för sånt fjoll. Jeppjepp.

Ja vad gör jag just nu? Har tvättid osv. Asroligt. Eller? Sitter för övrigt och dricker coca cola. Det kan verkligen förgylla vilken tråkig dag som helst. Coca cola alltså. Annars vill jag bara ha fredag! Ska träffa min babyida och slagga där hos henne. Tjejmys på flickerummen, våran musik, powerkings, chips, prata gamla minnen, prata om framtiden och bara snacka skitsnack all night long! ♥ Saknar verkligen dom stunderna. Som tyvärr bara blir färre och färre. :(


mys i idas säng, hehe. 2008 om jag minns rätt!


2008. Ida däckade i soffan medan jag, ida och bror min kollade på Ronny och Ragge mitt i natten. Jag satt och asgarvade från början till slut, medans Ida somnade och brorsan satt där som ett frågetecken.


hahah.. ja vad ska man säga! Kul hade vi dock alltid.


2008. hehe, när vi nästan precis hade förstört Idas fina blonda hår och färgade det kolsvart med blond lugg + löshår precis som jag.. Haha, slutade med att vi såg precis likadana ut. 


2008. Ja ni ser ju själva. Haha.. Blev skolans hatobjekt ganska snabbt. Whatever.


hahah!


woho, det tar aldrig slut!


haha, kan inte sluta skratta..


skidaan


mys på idas golv, hehe


fjårtiz...


snusk på balen. höhö


26 feb 2009. Min och Idas första kryssning tillsammans. Även då såg vi likanada ut. Lika skor, byxor, top, hår, sminkning, ja and so on ..





seaside 09. Har lika topp igen om jag minns rätt haha! Anyway.. här var vi hyffsat fulla och träffade på Heavy!


omg, haha


väntan på tåget påväf till våran första scottsspelning! Blev en riktig överasking.. hfmfmmfmmfmfm????


aa just det, en till bild från kryssningen. Vi roade oss med lite kundvagnsåkning dagen efter




av någon anledning gick vi runt såhär rätt ofta. Gick på stan, åkte buss, handlade, köpte pizza. Kul när ingen känner igen en, och man kan göra iprincip vad som helst utan att skämmas. Tillslut gav vi upp dock, då folk började fatta vilka vi var. Huhu, en comeback på krogen snart känner jag.
















Blaha, orkar inte lägga upp fler bilder nu. Har ca 80/90 gig till med pinsamma bilder på datorn. Helt sjukt mycket kom jag på. Ca hälften är bilder genom tiderna med mig och Ida, haha! Jaja, hur ful och pinsam man än varit så har vi alltid haft sjukt roligt oavsett vad! Love you baby, see you tomorrow! ♥





KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Anonym

När jag har bloggtorka brukar jag använd:



http://www.bloggtorka.se



Skitbra att klicka runt och se tips :) Lagt

2011-11-14 @ 15:50:49
URL: http://www.bloggtorka.se
Postat av: mmmichelle

tack som faen :)

2011-11-14 @ 16:08:46
URL: http://storstarksnygg.blogg.se/

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0