CAN'T SLEEP

Ja, som rubriken lyder. Helt enkelt. Är väl mest för att jag tidigare idag tog en nap på två timmar. Men också för att jag har sjukt ont i tungan..? Dunno why. Längst bak typ på vänster sida, sen strålar de upp i sidan av munnen och upp i gommen. Gör asont att svälja. Kan knappt röra tungan heller, den gör som den vill typ. Var så här några dagar när öroninflamationen var som värst också, och nu är det tillbaka igen. 

Och nej det är ingen tungpiercing eller dylikt som har fuckat ur, för någon sådan har jag som sagt inte. Gah, varför kan jag inte bara bli frisk? Varit sjuk sen i början av september nu. Kan det inte sluta rinna äckelpäckel ur örat, och framför allt vore ju min normala hörsel jävligt gött att få tillbaka. Luktar fruktansvärt äckligt gör det också.

Jaja, tungan och bakre delen av munnen är drygast just nu iaf. Går väl över I guess. Just wonder why liksom.. Kände nu också att jag är helt svullen/har en knöl nedanför käkbenet där bak. Och den gör ont. Och från den typ strålar det upp i halsen, gommen, tungan och allt på vänstra sidan typ. Gaaah. What is it.
Kan vara tonsillcancer kanske..? Öronsmärta, ont i bakre delen av tungan, svårt att röra rungan, ont att svälja, svullna lymfkörtlar osv är några av symtomen. Fast nja förhoppningsvis är det bara svullen lymftkörtel orsakat av streptokocker eftersom jag varit sjuk länge osv.

Eller duuu... HAHA, btw.. Varje gång jag snöt mig för någon vecka sen (när jag var som sjukast typ) så bokstavligt talade sprutade det ur snor eller något från ÖGAT? Mycket. Som en fontän alltså. Kanske var tårar också. Vet inte. Något som sprutade var det i alla fall. Och det hände upprepade gånger varje gång jag snöt mig. Såg rätt kul ut när man snöt sig i spegeln. Jaja, är det normalt liksom..? haha..

Btw, så är mitt penicillin slut för länge sen. Borde jag gå till doktorn och be om mer, eller kan jag läka ihop ändå tro? Är ju fortfarande hål i ena trumhinnan osv eftersom det fortfarande rinner ut massa vätska/var eller whatever it is. Men samtidigt är det cpdyrt med antibiotika osv.

Öööh... Jaja, slutpratat om äckel nu. Har inget att skriva. Går och lägger mig igen. Hej.

321608_283647064987609_163251197027197_1127238_310145393_n_large



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0