DAILY

Dagens humör: Helt okey faktiskt. Random typ. Varken eller.
Dagens mående: Hyffsat bra där med. Känns som jag hänger med lite mer i skolan nu också, vilket känns galet skönt då jag i alla fall vet vad vi håller på med typ! Haha. Sen har jag mycket att se fram emot nu i veckan också, som förgyller varje dag.
Dagens borde: Plugga! (did'nt happen, plugga aset av mig imorgon) Gå lång promenad som fan (hände inte heller
Dagens frisyr: typ plattat, halvtuperat och utsläppt.. Dock uppsatt på ena sidan med spännen, så det blev som en liten wannabee-sidecut osv.
Dagens smink: jadu, foundation, mascara, eyeliner, ögonskugga, rouge.
Dagens klädsel: I skolan vare väl mörka jeans, mina vita fluff-pjukks och min svarta jacka typ..? Nu sitter jag här i mjukismyxor och en tshirt.
Dagens planer: Plan ett var väl att ta mig till skolan iaf. Och det gick väl bra. Sedan har jag väl gått några promenader med vovven och fixat skit på datorn typ. (yeeey)
Dagens materiella vill ha: ny mp3, ny plattång, ny kamera, nya soffan, nya möbler
Dagens fundering: Hur fan jag ska hinna plugga inför provet som är på onsdag. Ska ju  bort imorgon osv. Bajs.
Dagens beroende: energidryck.
Dagens tråkigaste: typ att jag är rätt rastlös osv.
Dagens längtan: onsdag, sak noel på etage! :D Sen lördag ocksåe.. och imorgon!
Dagens superlängtan: 18 december, kryssning med Idababe!
Dagens tidning: uhm.. aftonbladet på webben.
Dagens låt: elvis presley - promised land. jävla gung va.

 

Tumblr_ll2nftbelm1qagtyxo1_500_large


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0