DUSCH OSV,

Tjuddelupp. Eller nåt? Nyss kokat lite frukt-te. Asgott. Älskar te. I alla fall om det är lite smak. Så som vanilj, svarta vinbär, hallon osv. Vanligt grey-te osv är för torrisar. Yepp.

Nuuuu i alla fall ska jag ta en dusch. Samt försöka få en bränna. Fejkbränna. Who cares, ser brun ut anyway. Sen ska jag städa upp lite i lägenheten sen kommer Sara hit och håller mig sällskap tills ikväll, sen drar vi vidare till hennes place tror jag. Asgött. Längesen vi körde en sleepover nu liksom. Är sugen på en cider eller två dock. Hfmfmfm. Pank är man också. Så det sket sig jue. 

Ska kanske försöka fixa en sminktutorial också om jag hinner. (kommer ihåg) .. Såg att det var några som hade frågat efter det. Men glömsk och lat som jag är så är jag sämst på att ta tag i saker!

Jaja, får se hur det går denna gång. Brb.


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0