FILMTIME ON MY OWN

.. nästan! Har ju min lilla Keela och mina fyra guldfiskar också, HAHA ;) Laddat hem ett gäng med svenska klassiker. hehe, ska laga lite käk innan bara. Tänkte skämma bort lilla Keela med en egen tallrik med mat idag, heheh. Får mysa med det man har när man inte har sin karl hemma helt enkelt.

Well well, have to go, no time for blogging, the klocka is tickiing..
Gah pratar alltid engelska/svengelska nu för tiden. Jag och Johan pratar aldrig svenska med varann längre. Haha! Seriöst. Typ,"Hello baby, I love you sooo much", "wanna snuggle in the bed with me?", "wanna follow out to the forest of poop?", "are we gonna go 2 konsum?", "eyo, the mat is ready", "have you seen my tandborste?? osv osv osv. Svenska finns knappt inte i mitt ordförråd längre här hemma.

Vaknade av att Johan snarkade inatt tex, så jag puttade på han och sa "ey, you are snarking, turn around please".
Inte förrän efteråt så kom jag på mig själv, haha.. tänker inte ens på det längre. 

156670_1711346180336_1138561324_1911960_2075390_n_large
whatever, nu ska det mysas ;)

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0