GOD NATT

Klockan är inte ens nio än och jag är astrött och är påväg in till sängen. Behöver sömn alltså. Kunde inte somna förrän 3 inatt för hela halsområdet, tungan och munnen gjorde cpont. Trodde det skulle vara borta när jag vaknade, men nu under dagen har det bara blivit värre. Bakre delen av tungan gör asont och går inte att röra knappt. Och halsen har svullnat upp mer utanpå. Fint. Samt att örat rinner som ett jävla vattenfall. Asmys.

När jag googlar på symtomen så kommer det dock bara upp massa cancerlänkar och symtom för det osv.
Men ah vet inte. Har det inte lagt sig imorgon eller övermorgon så lä jag väl till en doktor igen I guess. Drygt.

Jaja, god nattttttt jao!


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0