GODER NATTER

Jahapp, klockan hann bli efter tolv ännu en dag alltså! Brukar gå bra ändå. Några energidryck imorgon innan skolan så, hehe.. :D Jaja, har setat och tankat hem en massa dubstep nu till mp3n. Inte alls min typ av min musik alls egentligen. Som ni kanske vet..? Men vissa låtar är riktigt sköna faktiskt. Just nu laddade jag hem lite dubsteb remixade låtar med Eminem, haha. Lät acculy pretty good. Och Sierra Leone. Klämde in lite deadmau5 också sådär. Ok, klämde in en hel del The beatles, cash och marley också. hehe.

Jaja, nu ska jag höpp i säng. Lä väl till skolan imorgon igen och (försöka) ordna upp allt!
Puss gnatt


KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Anonym

vart köpte du navellinnet? hur ser det ut från sidan?

2011-10-11 @ 16:04:26
Postat av: ..

Hallå! Va hände med uppdateringen av hur du sminkar dig? Vill se hur du gör nu :) din blogg e grym!

2011-10-11 @ 23:40:06
Postat av: linn

Får man fråga hu mycket du väger och hur lång du ä? Din kropp e grymt snygg

2011-10-14 @ 08:15:17
Postat av: michelle din babe

Sv: Tack Linn. Haha, kan tyvärr inte hålla med! Är 170 cm lång och har ingen aning hur mycket jag väger. Inte vägt mig på flera år faktiskt.

2011-10-14 @ 14:58:08
URL: http://storstarksnygg.blogg.se/

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0