GOOD NIGHT ,

Nu blir det att ta en efterlängtad dusch! Sen ska jag nog sova. Klockan närmar sig ju halv ett redan tydligen. Woho. Och imorgon ska jag äntligen träffa min Ida en sväng! :D Vi ska dra till borlänge och pierca hennes tunga! Exating.. ska också göra det så fort jag får pengar över, blir liksom aldrig av.

Appropå piercingar så borde jag även ta ut min navelpiercing tror jag. Den håller på att krypa ut. Really. Trodde det hade stannat upp nu, men nja, nu känner man verkligen staven igenom huden! Skitäckligt, haha.. Men vill inte ta ut den. Min baby ju. Och vill inte göra om den, då det kommer vara massa broskbildning emellan då också.. Pain in the ass om man säger så. Men är väl värt det antar jag. Ska försöka rädda den jag har till att börja med. Även om det är försent nu. Kul att den kryper ut efter 4 år liskom. Jodå.

Whatevvveeerr, in i duschen kvinna.


wäääh, på bilden ovanför så fanns det ju iaf hud emellan..


denna är tagen för ett årsedan, och bara då så ser ni ju att det är betydligt mycket mindre hud emellan. Och nu är det ju ännu mindre. gah. (har ingen nuvarande bild)

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Anonym

visa en ny på din navelpiercing

2011-10-04 @ 10:44:11
Postat av: Jasmine

testa att använda en stav som inte är så tungt smycke på, typ en vanlig läcke stav eller nå, i några dagar/ någon vecka, för då blir de bättre :) min brukar bli så när jag har för tungt smycke så då byter jag bara och sen kan jag använda samma smycke igen efter ett tag :)

2011-10-04 @ 12:36:54
URL: http://sunsh1ne91.bloggplatsen.se

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0