guten morgen

Tjooho, blev en hyffsat lyckad utgång igår iaf! :D Drack några stycken hemma hos Ronja först, sen runt niotiden så drog vi ut på etage! Blev lite 2 much alkohol kanske, men annars så! Såg lite av Sak Noel och dansade till Loca People också, om jag minns rätt. Haha. Nä, men det var awesome. Träffade massa gött folk osv!
Just nu sitter jag i gårdagens smink och i enbart trosor och tshirt och svullar i mig pizza. I love it! Haha...
Ska ta med mig Keela ut i svärdsjö senare, är bjuden på middag och sånt trevligt! Ska försöka hinna träffa Hanna en sväng också tror jag. Gå en liten walk med dogsen typ!
Jaja, ska börja med en dusch nu tror jag. Behövs.
Puss.
ajuste, några bilder också;


saaak!


in the publik typ


orbs




KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0