HEMMA IGEN!

Tjohoohiioio, kom precis hem! Eller egentligen inte, men vi säger det. Har i alla fall (bland annat) hunnit med en tripp till borlänge som sagt. Piercade Idas tunga, som en liten försenad födelsedagspresent från mig! Hon var skitnervös, men ack så snyggt det blev.. Blev ju givetvis så galet sugen själv också, haha :D
Menmen, jag hinner med det också!

Nu ska jag ut och gå på kvällpromenad med hunden en sväng,
men laddar upp några bilder från idag till att börja med;


en taggad Ida i bilen on our way


ida och jag typ




yäyä, no return


och så bah satt den där liksom.

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Ida

Thank u so much baby !! :D <3<3<3<3<3<3

Nästa gång ärre din tur ;)

2011-10-05 @ 09:10:53
URL: http://peachpeace.blogg.se/

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0