HOME AGAIN

Tjuhu, kom precis hem från skolan.. Tog verkligen emot att ta sig upp i morse, men det gick faktiskt. Otroligt nog. Låg uppe i flera timmar in på natten och hade en riktig pain in the ass i örat igen alltså. :( Bara ena örat just nu dock. Men ändå. Trodde jag hade det där klart nu. Men nejdå, blev världens tryck igår igen, lock för örat (har fortfarande) och började rinna ut ännu mer vätska. Har gjort hela natten och hela dagen idag också. Jääätte groose.. Drygt när folk försöker prata med en när man knappt hör något. 

Whatever, kanske lägger sig snart. Sitter iaf vid bordet nu och käkar lite och lägger in lite musik på mp3n osv och bara varvar ner lite. Ska ut och powerwalka en halvtimme/timme snart tänkte jag. Måste ta tag i det här nu. Måste ta tag i mycket. Varför är jag så slarvig, värdelös och lat. Blä. Jag bajsar på mig själv ibland. Ofta. Men nu jävlar. Nu måste det hända saker. På alla plan.

myser i en filt jappjapp



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0