HOME

Yey, jag bara älskar mina rubriker. Så fantasifulla och allmänt roliga. "HOME" liksom. Jaha. Okej.

Uhm.. jaojao, sitter i alla fall just nu och kollar runt på blocket på hundannonser. (!) Och nej, jag ska inte köpa ännu en hund. Haha! Inte på ett bra tag i alla fall.. Gillar bara att klicka runt mig bland olika skönheter och drömma lite. Har iaf några favoritraser som jag alltid fastnar lite extra för. Tror jag. Så som riktigt mörka och stora schäfrar, rottweilers, engelsk bulldog, mastiff, beauceron, lapsk vallhund, mops och staff-raser. Wehoo, tur att livet är hyffsat långt och man förhoppningsvis hinner ha något mer av de i alla fall!
Men nu är det ju så att faktiskt så att jag redan har världens bästa hund och det är jag mer än nöjd med! ♥ Även om hon skulle älska "lite" extra sällskap kanske. Framför allt när Johan jobbar och jag är i skolan osv. Men men, är dyrt, tar mycket tid och kräver dubbelt så mycket ansvar.

Wääll .. dunno what 2 say. Är rastlös som fan. Vill bara att det ska bli morgondag så jag får träffa min baby Ida. Vi ska dra till borlänge (uääch) efter skolan en sväng och handla på kupolen lite samt byta hennes tungpiercing and so on. Exating. Haha, nä men det ska bli kul. Ses som sagt aldrig längre. 



Trackback
RSS 2.0