HÖRS OM ETT TAG

Buhu, tog mig upp till skolan idag också. Trots jag lade mig runt två även idag. Måste lägga mig i tid.. Hur svårt kan det vara? Jaja, efter skolan så drog jag hem till svärmor en sväng med baby och hälsade på. Trevligt trevligt. Sen har jag hunnit med att gå ner till polisen och anmäla min stulna telefon (lite efter), och varit till borlänge och kollat på ny soffa. Hittade en eventuellt som vi ska ha, får se! Paketpris med huvudstöd, glasbord, matta osv osv. 

Weeeeeell .. Nu är jag astrött. Och har asont i röven sen igår. Trängsvärk, inget annat.
Så tränad är jag. Efter att ha gått en liten promenad liksom. Buuuh.

Nu är jag som sagt helt död och ska gå och lägga mig och sova. Går extra långt imorgon istället. 
Hörs om ett tag med lite bilder and all that. Nu ska jag dejta sängen en sväng. Gillart.


gammalt

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0