NYSS

Haha.. Det var några ungar som tjuvplingade här alldeles nyss. Först sket jag i det liksom, men när dom fortsatte så väntade jag i luckan tills dom skulle plinga nästa gång. så PRECIS när han stod framför och skulle till att plinga så smällde jag upp dörren i ansiket på skitungen och Keela sprang ut efter dom i trapphuset, då hon antog det var nån vi kände.. Fyfan vad sur jag var. Minns inte riktigt vad jag skrek, och tror inte jag vill veta heller.
HAHAHA, dom vart sjukt rädda. Tur att jag har en snäll hund i alla fall.. ;)

Vet att en av ungarna är extremt hundrädd. Han typ byter sida när vi möter han ute, osv. Han typ skrek och gömde sig under trappen. Haha jag dör.. Men han får skylla sig själv då han mycket väl vet att jag har en hund, och plingar man på dörren så är det väl en självklarhet att man öppnar? Och när dom då sprang därifrån så sprang ju Keela efter givetvis. Nåja, kul var det.

Usch, ungar alltså.

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Anonym

men fyfan va elakt. om du aldrig varit riktigt hundrädd vet du väl fan inte hur det är. tänk om du var ett litet BARN och riktigt rädd för något!? kom igen fyfan.

2011-10-27 @ 20:32:40
Postat av: michelle

Hahaha, moraltant! Nu kanske dom lär sig till nästa gång. Face the fear.

2011-10-27 @ 20:46:37
URL: http://storstarksnygg.blogg.se/

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0