HOS PÄRONEN I HOSJÖ

Tjenare va. Kom precis hem till Hosjö. Älskade älskade Hosjö. Drog med mig alla hundar för att tillbringa natten här osv. Skönt att komma iväg somtimes, + att träffa mina kära päron ofc. Heheh.
Händer ju tyvärr inte allt för ofta längre, då jag bor på helt "fel" sida av stan. Mjaojao.

Blir lugnt idag anyway. Har massa Beck filmer jag ska kolla igenom också. Och alot of banor att klara ut på Halo. Så jag har köpt med mig lite coca cola också, så det blir en myskväll utan dess like du vet. Kalasbra! :D


Oktober 2010.. kan ju säga att jag i alla fall saknar håret om inte annat. Mitt gamla flickerum lite också kanske.
Var lite brun också.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0