IN THE APARTMENT

Nyss kommit hem! Hunnit med skola and all that. Sen drog jag som sagt med Sara till hennes stall och klappade hästnäsor. Vill ha en alldeles egen hästnäsa. Dom är underbara.

I alla fall, varit där hela dagen känns det som. Men trevligt vare! Frös arschlet av mig på hojjen hem dock. Vi åkte typ asfort (tyckte jag alltså, haha) och jag hade jättetunna leggings osv, så det första jag gjorde när jag kom innanför dörren var att ta ett lååååångt och kokhett bad! Megaskönt typ.

Nu är jag helt slut och ashungrig. Så nu ska jag bara relaxa och äta stripes och lite körv. Ska försöka hinna börja plugga också. Måste måste måste..

Några bilder från idag får ni också;



sariis


haha muppsaraa


döööör. mysnäsa.


ett stycke polleplopp




JAG KLAPPADE EN HÄSTNÄSA. Snygga stallkläder också.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0