MOT BORLÄNGE

Wääh seg dag i skolan. Inte en enda enerigdryck hade jag heller vilket gjorde mig helt förstörd typ. Haha.. Hann med en sväng på stan med Sara after school iaf. Köpte ny näspiercing, örhängen och lite smink typ.

Ajaa, nyss varit ute på långpromenad osv med hunden. Gick härifrån och in till stan, gick runt där en sväng (tills keela började jaga duvor..) och gick hem igen! Gött med lite powerwalk sådär.

Just nu sitter jag och äter glass som jag hittade längst in i frysen. Sånt är alltid trevligt. Nu ska jag snart klä på mig kläder igen och åka in mot stan och möta Ida, sen drar vi till helvetes staden borlänge. 
Borde inte. Borde plugga plugga plugga aset av mig då jag har ett drygt prov imorgon.
Well, må det gå fort dåe.

Feting pepp inför imorgon kväll/natt i alla fall, woho :D


loveloveloveyou

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0