ONE OF THE BEST SONGS IN THE WORLD



Sjukt underbar och vacker låt. Jag är förälskad fo'real. Han lade verkligen ner hela sin själ i denna underbara låt. Kan lyssna på den trehundra gånger om och inte tröttna. Får gåshud varje gång. Kan inte sluta le. Lyssnade på denna på bussen hem idag. Satt och flinade hela vägen som ett retard. Men kan inte låta bli. Absolut en av Elvis bästa låtar. Fan ska du vara död för? Hade gett min högra hand för att få träffa dig. Blä. Denna ska jag ha på min begravning. Kom ihåg det mina kära. Inget annat.

Måste hålla med John Lennon och säga; Before Elvis there was nothing.


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0