Only in china

Gaaah. Blir så jävla förbannad. Såg detta klipp på fb för några dagar sedan. En liten tvåårig flicka blir då påkörd av en van i Kina under en marknad. Mannen i bilen kör över henne en gång. Han stannar till, och inser vad han gjort. Och kör sedan över henne med bakhjulen igen för att sedan köra därifrån som om ingenting har hänt.

Barnet ligger svårt sargat kvar på gatan helt hjälplös och ensam, och fler än 17  människor hinner gå förbi innan en äldre dam tillslut verkligen inser vad som har hänt. Väldigt magstrakt klipp, men för den som ändå vill se, så finns klippet HÄÄÄÄR .... Fattar inte. Bilen körde fan i 25-30 km/h, och ändå hade skiten inte hjärta att stanna?
 
 Flickan har nu idag avlidit av sina skador. Och föraren säger i förhör: 
"Jag gasade och körde vidare, eftersom jag förstod att jag hade hamnat i fängelse annars."

Reporten frågar sedan föraren; så du visste att du hade kört över flickan, men valde ändå att köra över henne igen?

"Ja, jag hade fått betala större skadestånd om hon överlevde än om hon dog" (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Sista meningen tycker jag är helt jävla sjuk. Äckliga jävla människor. Eller vidriga jävla chineser kanske? Var 17e människa gick ju förbi utan att bry sig i huvudtaget. Äckel. "Oh im a racist"

Yeah. Yeah, maybe I am.

 
 
Trackback
RSS 2.0