PLUGG OSV

Har som sagt varit till borlänge en snabbis med Ida idag. Sket dock i att shoppa på kupolen. Kom på att jag måste spara all my cash till utgången imorgon samt utgången på lördag.. Räcker knappt ändå liksom. Menmen, vi bytte hennes tungpiercing i alla fall till en kortare stav + vit kula. Ashett! Vill ocksååååå ha... Hatar att pengarna verkligen styr ALLT. + Att jag ska betala 1000:- till för att få min ryggtattoo klar..! Och just nu vet jag verkligen inte vart jag ska få dom pengarna ifrån. :( Närmsta chans är liksom efter jul möjligtvis. Yey..
Jaja, annars har jag tillbringat i princip hela kvällen till att plugga. Love it. Så underbart jävla roligt. Aja, nu ska jag lägga mig och kramas i sängen med min käraste pojkvän och hund sen blir det nog sleepmode. Är sjuuuukt pepp inför imorgon alltså så det får gärna skynda på sig lite typ :D Wehååååå på det mina vänner.

G0o0od nait bro'

Såg ju nästan ut som jag hade tuttar faktiskt. Skuggor är trevliga.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0