POWERNAP

Tjuddeflupp. (?) Kom precis hem från skolan. Gjorde prov osv. Gick riktigt bra faktiskt. Tror jag åtminstånde..? Känns bra i alla fall, skönt! :D Bara ett kvar för denna vecka...
Just nu har jag kastat av mig precis alla kläder och lagt mig i sängen. Ska försöka sova lite så man är pigg till kvällen. För då jävlar blir det åka av! Är ju lilllördag and so on.. Aja, ska väl ta och inleda operation powernap. See ya later.
BTW, såg att självaste SKRILLEX ska till peace and love nästa sommar!!!! FATTA FETT ELLER.
Så jag antar att man måste skaffa biljett till nästa år igen alltså. Gah. Dyrt skit. Men värt I guess!




KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0