SORRY - AGAIN

Men orkar fan inte blogga. Är helt slut sen igår. Öm och förstörd i hela kroppen, haha. Träningsvärk kanske det heter..? Jaja. Har sovit som en idiot i alla fall i princip hela dagen.. askönt.

Ätit pizza har jag gjort igen också. Damn it. Och duschat Keela och shamponerat henne, gick väl sådär, men nu luktar hon underbart i alla fall! Har verkligen inte gjort något att hurra för idag annars. Duschat, brun utan solat mig, plattat håret så det är klart till imorgon and so on..

Nu sitter jag på en madrass på golvet i vardagsrummet (eftersom vi inte har någon soffa förtillfället) och gosar med Keela och gruvar mig inför morgondagen. Dags för skola igen, har såååååååååå jävla mycket att ta igen så jag seriöst funderar på att ge upp allt igen. Men det skulle ju bara göra saken ännu värre. Var är min motivation? I think I really need it. Till mycket. Till allt just nu. 

Jaja. Nu ska jag dra ner Johan här på madrassen brevid mig och glo på en film innan det är dags för sleepmode. Hejheej.......

Btw, idag är det exakt 1 årsedan jag träffade Johan första gången i tunnelbanan i stockholm! ♥


aawh!! liten fis





pisstoffsen, haha


















.. älskar mitt lilla vovvemonster, såå mycket. ♥

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0