SORRY ONCE AGAIN

Jaja, men som ni vet så ligger jag flera veckor efter alla andra i precis alla ämnen, så jag har så galet mycket att ta igen. Så har pluggat en hel del liksom. No time för dator och diverse annat. :(

Men imorgon ska jag försöka träffa Ida en sväng i alla fall, sen ska jag väl försöka plugga mer. Och ännu mer. Och så lite till kanske. Woho. Mitt liv äger just nu. Och så gjorde det inte det. Mjajaa, får se till att det ordnar sig nu. Det måste det. It's the last chance liksom. Yääy.

Happ. Målat naglar klar-röda nyss btw. Dunno why. Jag hatar mig själv i rött. Speciellt på naglarna. Vet inte varför. Men det är något. Bäääh. Vidrig jävla färg. (inte riktigt mörk vinröd) Äger nog inte ett enda rött klädesplagg tror jag. Jag passar verkligen inte rött. Big no no för min del. 
Seeeeeeeeen finns det ju dock faktiskt andra som passar skitbra i rött. Men ah. Ni hajar grejen.

Men jahapp, sicket värdelöst inlägg. Ännu en gång. Kan lika gärna låta bli tills jag har något vettigt att skriva.
Will never happen men anyway. Mjaja, lä dra. Börjar snarka snart. Tjo. ZzzZZzzzZ ..


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0