SUNDAY IS HERE

Hello, blev utgång igår som sagt. Igen. Mötte upp Hanna och Ronja och sen drog vi till etage ännu en gång! Var sjuuuukt mycket folk. Helt fullsatt. Asdrygt. Gillar inte människor, haha. För övrigt så var det väl inte speciellt kul heller.. tror jag fått för mycket av det goda. Slösade bort 400:- i onödan känns det som. :( Haha .. menmen, tar nog ett tag innan det blir utgång igen iaf. Tror jag.

Känns nu som att man skulle satsat på en hemmakväll med film och god mat eller gjort någon nytta, men det är lätt att vara efterklok ;) Jaja, trevligt att träffa lite vänner hur som helst..!

Nu är det söndag, och jag mår bajs. Inte bakis, drack typ inget igår. Men verkar fan aldrig vilja bli riktigt frisk. Fortfarande lock på båda öronen och det rinner ut vätska lite när som. + förskyld som fan och hela halsen full med vidrigt slem. Mumma. Sen är jag alltmänt grinig också. Dunno why. Hormoner kanske.

Jaja, ska försöka satsa på skola imorgon i alla fall. Måste. Ligger verkligen efter nu alltså.
Hoppas det löser sig. It have to..


Annnnnyway, nu ska jag slappa sönder. Ta en dusch, käka pizza och dricka läsk. Yeehooo im fat.
Myskväll med gubben min ikväll med andra ord. I Love it! ♥


bruna linser igen vore najs

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0