SVAR PÅ FRÅGA

Anonym om NAVELPIERCINGEN IDAG:
kan du inte ta bilden lite längre ifrån? och vart köper du dina smycken? gjorde det ont o pierca sig? isåfall hur länge


Jahapp, sådärå, ser inte så bra kanske..? Därför jag tog nära. Jaja, men som sagt ni ser ju att staven syns. Inte snyggt. Får se om den vill sluta krypa ut nu. Vill inte göra om det alltså. Haha!

Smyckena köper jag lite överallt. Marknader, smycka, ur och penn, piercingstudios, får i present, utomlands, internet. Tro mig, snygga smycken finns verkligen överallt. På rockflame.com t.ex så finns en hel del att beställa hem för alla smaker. :D

Och om det gjorde ont..? Det är 4 årsedan nu och ärligt talat så minns jag faktiskt inte. Så jag antar att det inte var så farligt. Men tycker inte att piercingar över lag är sån big deal, så är väl ingen idé att fråga mig egentligen. Men känns lite gör det ju absolut. Men det är ingen typ av känsla som man behöver oroa sig för!

Och den sista frågan vart inte riktigt med tror jag (?), så kan inte svara på det, då jag inte vet vad det ska stå.
Men jag kan säga som så, att just navelpiercing är den av de knepigaste piercingar man kan utsätta kroppen för då det egentligen sitter på ett ganska konstigt ställe. Liksom mitt på, och utsätts för störningar varje dag. Därmed har navelpiercingar en av de längsta läketiderna. Man brukar säga 6-12 månader innan det är 100% läkt.

Jag sket totalt i det, och drog till thailand och badade och solade redan efter 5 månader + bytte till ett stort hängsmycke. Vilket var riktigt idiotiskt då man varken får sola, bada eller byta smycke helst de första halvåret. Speciellt inte till något tungt. Och ja, min piercing fuckade ur totalt, och det var väl så det började. Och nu ser den ut som den gör, hehe.


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0