svar på kommentar typ

Anonym om Grattis till ..:
Du skrev detta inlägg den 11 januari, men han fyllde år den 8 januari ;)
tre dagar för sen, men bättre sent än aldrig ^^

Haha orka. Då borde du väl kanske också ha sett att alla inlägg innan, i hela Januari (+några efter) är skriva den 11 Januari också, fast dom inte är det. That's för att jag höll på att flytta över alla inlägg från min nattstadblogg jag hade under ett tag då. Då hamnade alla under samma datum. Do'h.

........ Sen när var Julafton den 11e januari liksom? Ah, nä men jag firar väl allt lite efter alla andra helt enkelt! :D

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0