UTGÅNG IGEN, HEHE

Kom precis hem från svärmor! Varit där med hela Johans familj/släkt och käkat osv. Mycket trevligt, var ett tag sen :D Nu sitter jag hemma, men är inte så sugen på att sova eller typ slappa.. Vill göra något skoj innan skolan drar igång igen! Så ska nog fixa mig lite lätt och kanske träffa Hanna och Ronja senare, kanske blir etage igen, får se. Är pank dock så det blir nog nyktert! Kul anyway liksom..

Orkar dock inte sminka mig. Asdrygt. Endast foundation och mascara får räcka ikväll! Och det är jävligt lite för att vara mig som ni kanske vet, haha. Men orka se likadan ut jämt liksom. Drygt att sminka sig också. Lägger lite fokus på frillan istället. Jappjapp!

Hörs senare, nu ska jag sätta igång the plattång!


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0